17 januari

Det var ett tag sedan sist. Veckorna bara försvinner och snart är januari slut.

Idag har nog varit den kallaste dagen i Umeå under denna vinter. Bilen var svår startad och termometern visade hela -25 när jag kom hem. Kylan är tyvärr inget jag vänjer mig vid så jag hoppas det blir mildare.

Har under senaste veckorna hunnit åka några mil på längdskidorna och det är så härligt. Är glad att jag fått tillbaka motivationen för åkningen och ännu gladare över att jag fått äran att test åka ett par Salomon skidor denna säsong. Jag har världens bästa jobb!!

Jag ska försöka sova eftersom klockan står på tidig uppgång imorgon. Det blir gymmet innan jobbet och sedan ska jag ta välförtjänt helg.


/ mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0