Ledig måndag

Har krupit ner under täcket och skulle lätt kunna lägga mig för kvällen. Sjukt trött ( som vanligt ).

Haft en hel dag med Frida bestående av träning, lunch och shopping. Alltid i slutet av månaden när jag har som minst pengar hittar jag en massa fint som skulle kunna få följa med mig hem. Idag fick jag nöja mig med en tröja, mascara och två armband.

Måste berätta om min mascara historia. Gick in på kicks på och köpte den jag brukar ha. 120 kr kostar den. Efter det gick vi vidare till Lindex och självklart har dem samma mascara fast för 59 kr. Typiskt säger jag!! Frida säger att jag måste ju kunna lämna tillbaka den på kicks eftersom produkten är plomberad och att jag köpte den för 5 min sedan. Kollar på kvittot och det står klart och tydligt att jag får lämna tillbaka om produkten har plombering. Går tillbaka och sur tanten i kassan säger först att jag inte får lämna tillbaka. Men till slut ger hon med sig och jag får lämna tillbaka mascaran. Jag går glatt ur butiken och in på Lindex och köper den för halva priset där. När jag sedan kommer hem öppnar mascaran och ska testa inser jag att jag köpt en BRUN mascara. Vem använder brun mascara? Så det var 59 kr totalt åt skogen! Men det är väll en världslig sak?

Nu ska jag dricka kaffe och umgås med min kära far.

/ mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0