Längdskidor

Lämnade in mina skidor på jobbet igår för rengöring, slipning och vallning.
Inte nog med det så tänkte jag att det kan vara bra att mäta ut nya spann, men det ångrar jag.

Mina skidor har blivit alldeles för mjuka eller som man också kan se det, jag har blivit tyngre av någon anledning :p

Inte så konstigt kanske när jag köpte mina skidor i högstadiet. Det var ju inte enligt min plan att köpa nya skidor. Har iallafall fått dem fixade så imorgon ska jag ge dem ett försök och se hur det går.

Knappt två veckor kvar till jul och jag längtar efter att få komma hem och få den riktiga julstämningen. Åker hem den 22 och börjar jobba den 26 igen. Skönt med några dagars ledighet.

Sen den 28 åker jag ner till Filip för att fira nyår, precis som förra året. Är då ledig hela fem dagar. Längtar!!!


/ mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0