Årets första julklapp

Jag har tydligen varit snäll även detta år. Idag när jag kom hem låg det en fin låda i brevlådan. Öppnar och blir överlycklig när jag inser att det är Glossybox jag fått hem skickat.

Är verkligen bortskämd med att ha en sån fin pojkvän som är så bra på presenter. TACK!!

Jobbat och har även hunnit träna idag. Blev bröst och triceps innan jag körde 30 min löpning på bandet. Dock måste jag lära mig att använda rätt strumpor vid löpning. Mina fötter som för övrigt är Sveriges fulaste mår inte så bra när jag springer i vanliga bomulls strumpor. Detta har resulterat till ett riktigt rejält skavsår på vänster foten. Är huvudet dumt får kroppen lida!

Imorgon är jag ledig och ska fixa den sista julklapparna. Hade alla klar men det har blivit dubbel köp så jag måste såklart hitta på något nytt eftersom det endast är jag som kan lämna tillbaka eftersom jag bor i stan. Lite bättre upplägg och snack med varandra nästa år kära mor och far ;)


/ mathilda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0