17 december

Körde Filip till flyget i morse. Saknar honom redan och räknar ner dagarna tills jag åker ner.

Jag har haft en grymt bra helg. Har haft jobbhelg, men med mycket folk i butiken och julstämning blir allt mycket roligare.

I lördags taggade jag till för utgång. Jag, Nathalie, Angelica och Linnea träffades och drack vin innan vi drog vidare till REX. Hade super kul och dansade hela kvällen.

Kom tyvärr inte hem förän vid fyra tiden pga att det tydligen inte fanns en ledig taxi i hela stan och att bussarna slutat gå.

Nu är det fyra dagar kvar att jobba och sen har också jag lite jul ledigt. Sen är det tre jobb dagar innan jag befinner mig på väg ner till Filip. Längtar!!

/ mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0