14 december

10 dagar kvar till julafton och jag längtar mer och mer till att få åka hem.

Igår fick jag följa med Frida till Vindeln för luciatåg. Hennes syster dotter hade sitt första luciatåg på dagis och barn är väll ändå för söta.
Den ena fick syn på sin pappa och började genast skrika PAPPA, PAPPA. Den andra började stor gråta så fort dem kom in i rummet och den tredje hade fullt upp med att mixa och trixa med ljuset i handen.

Jag ska strax börja jobba men känner mig redan trött. Klev upp 6.15 imorse för att vara med och spela innebandy 7.00 med jobbet. Har enbart sovit 5 timmar inatt och det är inte mycket sömn för att vara jag.

Jobbar hela helgen och ska umgås så mycket det bara går med Filip som åker hem på måndag morgon.

/ mathilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0